ازخودبیگانگیتحلیل داستان"سگ ولگرد" بارویکرد تبارشناسانه از مفهوم الیناسیون (از خود بیگانگی) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 121-142]
استعارهمفهومسازی استعاری خودستاییهای خاقانی بر اساس نظریۀ استعارۀ مفهومی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 85-107]
استعارهتصویر پردازی هنری در شعر حسین بن ضحاک (بررسی موردی خمریات) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 83-100]
استعارۀ مفهومیمفهومسازی استعاری خودستاییهای خاقانی بر اساس نظریۀ استعارۀ مفهومی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 85-107]
اسلوب معادلهتوازی تصویری؛ کاربستِ اسلوب معادله در اوسنۀ باباسبحان، جایی دیگر و پیرمرد و دریا [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-60]
اسلوب نوشتارتحلیل متنی پرنده من اثر فریبا وفی از دیدگاه کدهای پنج گانه نشانهشناختی رولان بارت [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 65-84]
اصحاب کهفتولّد دوباره در قصّههای «اصحاب کهف»، «یونس» و «دیدار خضر و موسی» در کشف الأسرار، با تکیه بر مکتب ادبی سمبولیسم [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]
اطنابنقد و بررسی اطناب و انواع آن در متون بلاغی فارسی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 149-172]
اغراض بلاغیحذف و ذکر عناصر اصلی و فرعی جمله و کارکرد بلاغی آنها در گرشاسپنامه و داستان بیژن و منیژۀ شاهنامه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 37-58]
الگوی رواییساختارشناسی روایتهای مثنوی بر اساس الگوی «زمان» در حکایتهای دفتر اوّل [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 127-148]
انسجامبررسی انسجام و پیوستگی در سه غزل حافظ [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 1-19]
انواع اطنابنقد و بررسی اطناب و انواع آن در متون بلاغی فارسی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 149-172]
اوسنۀ باباسبحانتوازی تصویری؛ کاربستِ اسلوب معادله در اوسنۀ باباسبحان، جایی دیگر و پیرمرد و دریا [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-60]
ایدئولوژی و قدرتتحلیل داستان"سگ ولگرد" بارویکرد تبارشناسانه از مفهوم الیناسیون (از خود بیگانگی) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 121-142]
ایدهنگاریتولّد دوباره در قصّههای «اصحاب کهف»، «یونس» و «دیدار خضر و موسی» در کشف الأسرار، با تکیه بر مکتب ادبی سمبولیسم [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]
ب
بازنمایی واقعیّتنقد مقایسهای گلستان و گزیدۀ جوامعالحکایات و لوامعالروایات با رویکرد نشانهشناسی اخلاق [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 105-126]
بلاغتپیوند بلاغت و تصویرسازی با دیدگاههای انتقادی ملکالشعرای بهار [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 21-41]
زیباییشناسی ادبیّات کودک و نوجوانزیباییشناسی تطبیقی؛ نقد بینامتنی مطالعات زیباییشناختی ادبیّات کودک و نوجوان با بلاغت ادبیّات بزرگسال [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 61-80]
س
ساختارساختارشناسی روایتهای مثنوی بر اساس الگوی «زمان» در حکایتهای دفتر اوّل [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 127-148]
سعدیتقابلسازی؛ الگوی طنزآفرینی سعدی در بوستان و گلستان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 1-18]
سعدینگاهی انتقادی به شگردهای نوسازی تشبیه در باب پنجم گلستان سعدی و روضۀ ششم بهارستان جامی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 1-24]
سگ ولگردتحلیل داستان"سگ ولگرد" بارویکرد تبارشناسانه از مفهوم الیناسیون (از خود بیگانگی) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 121-142]
سمبُل (نماد)تولّد دوباره در قصّههای «اصحاب کهف»، «یونس» و «دیدار خضر و موسی» در کشف الأسرار، با تکیه بر مکتب ادبی سمبولیسم [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]
سمبولیسم فراروندهتولّد دوباره در قصّههای «اصحاب کهف»، «یونس» و «دیدار خضر و موسی» در کشف الأسرار، با تکیه بر مکتب ادبی سمبولیسم [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]
ش
شاخصهای علمیفرضیهای تازه دربارۀ مهمترین عوامل تأثیرگذار بر متون ادبی (ویژگیهای شاهکارها) [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 45-62]
شازده احتجابچالش گفتمانی در بازتعریف هویت زنانه در شازده احتجاب [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 105-127]
ط
طنزتقابلسازی؛ الگوی طنزآفرینی سعدی در بوستان و گلستان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 1-18]
ملکالشعرای بهارپیوند بلاغت و تصویرسازی با دیدگاههای انتقادی ملکالشعرای بهار [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 21-41]
موسی و خضرتولّد دوباره در قصّههای «اصحاب کهف»، «یونس» و «دیدار خضر و موسی» در کشف الأسرار، با تکیه بر مکتب ادبی سمبولیسم [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]
میررضی دانش مشهدیغم غربت و کودکی و نوجوانی در دیوان دانش مشهدی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 47-64]
ن
نافهتحلیل انتقادی نمادپردازی در مجموعه شعر نافه فریدون توللی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 85-103]
نشانهشناسینقد مقایسهای گلستان و گزیدۀ جوامعالحکایات و لوامعالروایات با رویکرد نشانهشناسی اخلاق [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 105-126]
نشانهشناسی اخلاقنقد مقایسهای گلستان و گزیدۀ جوامعالحکایات و لوامعالروایات با رویکرد نشانهشناسی اخلاق [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 105-126]
نقاط قوّت و ضعففرضیهای تازه دربارۀ مهمترین عوامل تأثیرگذار بر متون ادبی (ویژگیهای شاهکارها) [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 45-62]
نقد اجتماعیپیوند بلاغت و تصویرسازی با دیدگاههای انتقادی ملکالشعرای بهار [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 21-41]
نقد ادبیتوازی تصویری؛ کاربستِ اسلوب معادله در اوسنۀ باباسبحان، جایی دیگر و پیرمرد و دریا [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-60]
نمادتحلیل انتقادی نمادپردازی در مجموعه شعر نافه فریدون توللی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 85-103]
نمادگراییتحلیل انتقادی نمادپردازی در مجموعه شعر نافه فریدون توللی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 85-103]
نوسازینگاهی انتقادی به شگردهای نوسازی تشبیه در باب پنجم گلستان سعدی و روضۀ ششم بهارستان جامی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 1-24]
و
وطنغم غربت و کودکی و نوجوانی در دیوان دانش مشهدی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 47-64]
ه
هستی و زمانخوانشی فلسفی از مرگآگاهی در رمان کلیدر (با تاکید بر هستی و زمان مارتین هایدگر) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 101-120]
هلیدیبررسی انسجام و پیوستگی در سه غزل حافظ [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 1-19]
همپیوندی متقابلدرآمدی بر نگرش سیستمی در داستان کوتاه ایرانی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 59-81]
هویت زنانهچالش گفتمانی در بازتعریف هویت زنانه در شازده احتجاب [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 105-127]
هویت و دیگریتحلیل داستان"سگ ولگرد" بارویکرد تبارشناسانه از مفهوم الیناسیون (از خود بیگانگی) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 121-142]
ی
یونستولّد دوباره در قصّههای «اصحاب کهف»، «یونس» و «دیدار خضر و موسی» در کشف الأسرار، با تکیه بر مکتب ادبی سمبولیسم [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد